About... Simplu

Asta va fi pagina de...About. Pagina unde sunt asteptate intrebari, sugestii si/sau reclamatii cu privire la blog sau cel ce scrie pe acest blog.
Nu am sa insir lucruri despre mine, ci am sa va dau doua link-uri catre duoa dintre posturile mele in care ma caracterizez, descriu... luati-o cum vreti.

1. Atentie post kilometri!!!
2.
Leapsa de gradu' 9

In perioada ce urmeaza sper sa apuc sa fac o adresa de mail destinata voua, celar ce cotit si comentati acest blog. Asta in cazul in care doriti sa imi spuneti ceva ce nu vreti sa para pe blog.

3 comentarii:

mei 15 noiembrie 2009 la 08:42  

eu am cercetat ca sa iti aflu mail-ul :)) pfoai, da' imi rodeam unghiile ca atunci cand am comentat prima oara la domnu' Dan :))

Simplu 15 noiembrie 2009 la 12:54  

De ce... frica asta?! Sau, ma rog, numeste-o cum vrei.

mei 15 noiembrie 2009 la 15:08  

habar n-am :D

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate