In memoriam Ion Dolanescu

Ma devreme tacane'am TV'u ca de obicei si am vazut asta.


Ion Dolanescu a murit.

Pur si simplu am ramas socat. Imi pare foarte rau, nu sunt genu' care sa asculte muzica populara, desi la un party e chiar fun, insa imi placea de el ca om.
Imediat ce am vazut stirea, gandul mi'a fugit la bunica mea, Dumnezeu s'o ierte, care stiu ca il indragea foarte mult. Astfel m'am decis sa scriu acest post, in amintirea lui Ion Dolanescu si a bunicii mele.
Ion Dolanescu s'a nascut la 25 ianuarie 1944, in Persinari, judetul Dambovita. A avut parte de o discografie remarcabila, cu numeroase inregistrari la radio, televiziune si o multime de spectacolo, atat in Romania cat si in afara.
Astazi...joi 19 martie 2009, artistul in varsta de 65 de ani, s'a stins din viata in urma unut stop cardio-respirator in locuinta sa din Bucuresti in jurul ore 16:00, in ciuda tuturor eforturilor medicilor de la SMURD de a'l resuscita.


Dumnezeu sa'l ierte!

12 comentarii:

Fata din umbra 19 martie 2009 la 21:21  

Cum sa moara mai ce ai:((
Dumnezeu sa-l ierte:((((((

allé 19 martie 2009 la 21:22  

:O
şocant.

Dumnezeu să-l odihnească în pace.

Bek00letz 19 martie 2009 la 21:25  

Sa-i fie tarana usoara...

Simplu 19 martie 2009 la 21:32  

La fel de socant a fost si pentru mine...

Anonim 19 martie 2009 la 21:32  

urata treaba ... :| ... oricum sa se odihneasca in pace !

alisson 19 martie 2009 la 22:10  

si mie mi`a parut rau :( eu chiar aveam o amintire frumoasa cu el..
adica in sensul cand eram mica, eu am invatat sa mananc din cauza lui dolanescu :P in fine alta poveste.. dar conteaza ca`mi era de suflet :( pacat lui..
odihneasca-se in pace :(

Dreamgirl 19 martie 2009 la 23:49  

Dumnezeu sa-l odihneasca! Nici nu stiam, acum am aflat..

Anonim 21 martie 2009 la 14:05  

Păcat de el şi de noi, ni se duc talentele şi rămân ciupercile apărute ca după ploaie. Rămânem fără valori şi e trist...Dumnezeu să îl odihnească.

Simplu 21 martie 2009 la 15:01  

@ ana1991 ai dreptate cand spui ca "se duc talentele şi rămân ciupercile apărute ca după ploaie", insa odata si odata tot se va intampla asta cu toti, dar vin altii din urma, si aici ma refer l acei mai mici ca noi, pustii de la 7 ani in sus. Ei vor fi adevarate talente.

App thanks for stopping by...te mai astept.

Aisha 22 martie 2009 la 14:46  

hm...azi il ingroapa...cel mai mult regret ca nu stiu, romanii, oamenii in general sa-i aprecieze cat sunt in viata si acum ca a murit vad ca au pierdut un mare artist...Eu nu am ascultat muzica lui Ion Dolanescu, recunosc dar azi de curiozitate am stat si am ascultat... Este inegalabil, cu adevarat... Ce pot sa spun...Dumnezeu sa-l ierte! Aceasta zi ar trebui declarata zi de doliu national... :-<

Simplu 23 martie 2009 la 23:32  

@ Aisha ai mare dreptate, insa uiti ca asa e omu' in general.
Chiar asta seara am vazut si eu la TV fragmente din inmormantare si ma uitam la TV, dar parca priveam in gol si imi imaginam cum cu cateva zile in urma il vazusem in viata si apoi sa aud ca e mort...e foarte aiurea.

Cristina 4 aprilie 2009 la 22:20  

dumnezeu sa-l ierte:(

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate