HRISTOS A INVIAT!

In ultimul timp mi'am cam ignorat blogul, insa asta nu s'a intamplat fara motiv. De cand a inceput vacanta, am muncit cu un amic. Din punctul asta de vedere, a fost o saptamana foarte obositoare. Munca noastra a constat scoaterea din pamant, vanzarea si plantarea plantelor de amenajat gradini. Asta de la flori simple in ghiveci, pana la stejari (de aproximativ 4m). Toate astea in speranta ca vom strange si noi cativa bani pentru Paste. App. de 'munca', job'ul asta se adauga la celelalte pe care le'am avut pana acum si ma laud cu asta, ca am facut cate putin din toate. Poate intr'un viitor apropiat va voi povesti, despre job'urile mele de'a lungul timpului.

Si legat de asta, am simtit aproape 2 sentimente foarte placute, de care nu am mai avut parte de ceva timp.

1 - Dupa cateva ore bune de munca, mancarea are un altfel de gust. Am observat asta ori de cate ori am avut parte de a muncii la pamant, ca sa spun asa. Indiferent de mancarea care exista, are cu totul at gust, fie ca e si ceapa cu paine facuta la tara.
2 - Somnu'. Da frate, tragi un pui de somn incredibil de placut, de linistitor si de relaxant, undeva intr'o padure ceva, la camp dupa ce ai muncit si ai mancat. E asta am simtit eu din nou zilelel trecute. Normal ca nu am avut cum sa dorm ca era mult de munca, insa mi'as fi dorit atat de mult sa o fac :(. Daca vreodata aveti insomnii...mergeti pur si simplu intr'un astfel de loc, o padure, o poiana, ceva undeva la tara. Va garantez eu ca veti dormi somnul ala de care aveti cea mai mare nevoie.



In alta ordine de idei...Pastele a trecut (de aici si titlul post'ului) foarte repede. Eu unul tin sa'l sarbatoresc in fiecare an cu familia si pe final cu prietenii. Asa am facut si de data asta. Planurile s'au conturat pe ultima suta de metrii, insa tot nu am apucat sa fac exact ce mi'as fi dorit, desi nu ma plang. Ploaia mi'a stricat o parte din planuri, asa ca am ramas mai mult timp cu familia...rude peste rude, povesti, glume, mancare foooaaarte multa, bautura la fel si dai si sarbatoreste Pastele.


Dat fiind faptul ca in Bucuresti scoala incepe (e deja miercuri la ora asta la care scriu eu...) azi :D, luni si marti le'am petrecut mai mult pe bicicleta. Am calarit bicicleta aia de dracii au luat'o si am tocit cauciucurile, ca ine stie cand mai apuc sa ma mai plimb. A si am facut gratare, ca nu toata lumea face gratare lunea si martea :P.

Deci incep din nou orele si din nou ma voi apuca de invatat, poate mai serios decat pana acum, ca totusi mai e un pic. Poate voi reusi sa recapitulez si eu cat de cat acolo, sau macar sa dau impresia ca am facut'o, asta doar sa scap de reprosurile alor mei, ce nu inceteaza sa curga la adresa mea.



27 comentarii:

Bek00letz 22 aprilie 2009 la 01:18  

Si eu incep partialele de maine :( Si sesiunea intr-o luna...

Bek00letz 22 aprilie 2009 la 01:19  

Ah si, Adevarat a Inviat!

Simplu 22 aprilie 2009 la 01:25  

Deci, multa bafta omule. Sa dea Domnu sa povestim cu bine despre ele pe la jumatatea verii sau tu le termini mai curand...presupun!!!

Bek00letz 22 aprilie 2009 la 02:21  

din 11 iunie sunt liberacio :))

alyk 22 aprilie 2009 la 03:27  

in primul rand Adevarat a Inviat :) si vei vedea cat de simplu ti se va parea bac-ul dupa ce se termina, ca presupun ca de bac e vorba la tine :D nu te stresa prea mult ca nu ai de ce.... :D si la oamenii astia mai mari b-) sesiunea se termina mai repede ca ei na... intelegi tu sunt oameni mari si asimilieaza mai repede informatiile, deci pot da mai multe examene intr-un timp mai scurt :)))) si sa vezi tu cum o sa-ti placa tie vacanta dupa bac, la fel de mult ca mancarea si somnul dupa munca :D

Simplu 22 aprilie 2009 la 13:13  

@ Bek00letz de pe 9 iulie ar trebui sa fiu si eu ok :).

@ Alik da da, de bac e vorba. Vacanta dupa va fi de vis :P.

Anonim 22 aprilie 2009 la 13:20  

@alyk:


"si la oamenii astia mai mari b-) sesiunea se termina mai repede ca ei na... intelegi tu sunt oameni mari si asimilieaza mai repede informatiile,"


zau?! :)) Hai sa suferim de noi acu' :P

alyk 22 aprilie 2009 la 16:14  

@bek00letz era o ironie, nu sufar de mine stai chill :)

Fata din umbra 22 aprilie 2009 la 20:45  

of...baiat bun :D
Imi era naibilui dor de tine:D
Sa stii ca si eu am muncit da??
Sa fie clar!
ehe..sa te duci la tara..intr-o drumetie..si sa te opresti in varf de deal...sa scoti slana..cepuca..branza..si rosiile..si dai si infuleca8->

Fata din umbra 22 aprilie 2009 la 20:46  

ce gust au..

Simplu 22 aprilie 2009 la 21:31  

Mi'ai dus doru' prietene, dragut, si tu mi'ai lipsit girl :).

Ce ai muncit?!

Ce gust au ce?1 Toate alea pe care le'ai enumerat tu ?!

Fata din umbra 22 aprilie 2009 la 21:39  

ehee..am vandut ananasi si stuff da firma=))..am facut bani de bani:D

Simplu 22 aprilie 2009 la 21:55  

Stuf de firma...de asta chiar nu am mai auzit:)0, cum vine asta?!

Anonim 23 aprilie 2009 la 10:41  

Adevarat a inviat, si Bine ai revenit !! :)

Myriam 23 aprilie 2009 la 17:16  

scoala scoala....as primi cu bucurie inca cateva zile de relaxare:)

Unknown 23 aprilie 2009 la 19:15  

Adevarat a inviat! Hihiii eu am vacanta pana luni:P

Simplu 23 aprilie 2009 la 23:34  

@ Gabr13l thx. tipule :0.

@ Life-no Fantasy da io?! si de fapt cine nu si'ar dori!

@ PinkDaisy norocul tau, se pare ca ai mai multe avantaje fata de noi astia care inca ne mai mancam zilele cu liceu'.

alyk 23 aprilie 2009 la 23:53  

that's not true.... si eu am inceput de miercuri :P si nu sunt la liceu

Simplu 24 aprilie 2009 la 00:43  

Ghinion prietene :P, dar totusi daca stam sa analizam...aveti mai multe avantaje, e ceva.

Anonim 24 aprilie 2009 la 10:06  

Adevarat a inviat :)Cam tarziu vin eu cu commentul asta dar merge...cred.
Pai sper ca ai sarbatorit asa cum trebuie de Pasti!Ma inveti sa merg pe bicicleta ca eo nu stiu.....:(?????

Simplu 24 aprilie 2009 la 14:43  

In cazu' asta, niciodata nu e prea tarziu :).
Da chiar am arbatorit cum trebuia.

Te ajut cu placere ;)). Stabilim cateva sedinte si gata. Preferi noaptea sau ziua?!

Si eu am invatat destul de greu. Abea pe la 14 ani :D. Plus ca am invatat sa merg pe una ruseasca (cred) daia de la tara, sti tu, si nu puteam sa stau pe sa, oboseam, era greu. Imi era frica sa nu cad...da' mi'am luat inima in dinti si am urcat si pe sa...si ce crezi?1 nu am cazut....bine cazaturi am avut ulterior, mai mult sau mai putin dureroase :).

Anonim 25 aprilie 2009 la 12:06  

stabileste tu datele,ok?dar pune-le in vacanta de vara :)
eu nu stiu sa merg bine:(dar promit ca ma straduiesc daca ma inveti.pai prefer seara pe la 8-9.

cristina 25 aprilie 2009 la 14:11  

Adevarat a inviat!mai cand aud ca toti cu familia a sarbatorit pastele imi vine sami zmulg paru din cap....yo lam petrecut singura si na am ciocnit si un ousor cu monitoru de la calculator ....a fost un paste oribil si cam neobisnuit putin...gata nu ma mai plang....da ma e putin si bacu brrr cand ma gandesc ma strange in spinare...sa speram ca va fi ok..sper ca nu voi muri pana atunci de stop cardiac...yo cand mam invatat sa merg pe bicicleta pai toata ziua o stresam saracutu de taicameu numai cu reparatu bicicletei statea:)).... take care

allé 25 aprilie 2009 la 14:21  

Eu abia acu' 2 ani am invatat sa ma dau cu bicicleta...si, o data la 2 ani ma si dau cu ea. :D

Simplu 25 aprilie 2009 la 14:46  

@ Cristina Cîrstea as fi putut sa ghicesc ca preferi ore mai tarzii, insperanta ca e mai intuneric atunci si nu te vede lumea...(desi vara pe la 8, 9 nu e intuneric)...este!!!?

@ Cristina ce te'a determinat sa stai singura?! Ofera'mi mai multe detalii, asta daca vrei. Simtete libera sa te plangi, pe mine nu ma deranjeaza...poate iti mai trce supararea asa, daca te descarci!
Si eu o omor (bicicleta) de fiecare data cand am ocazia, de multe ori chiar era sa mor (la propriu) sau sau sa ma omoare ea pe mine.

@ allé asta nu ar fi o problema, din moment ce nu vei putea uita, in cel mai rau caz vei simti o frica ciudata inainte sa te urci pe ea. Dar de ce te plimbi asa te rar?! Nu ai una?1 Nu ai timp?!

cristina 25 aprilie 2009 la 20:42  

pai ce: mami nu este acasa, si de venit nu a putut,fratemeu e plecat in deplasare si am ramas cu tati.Cand ma trezesc dimineata ba chiar ameaza caci noaptea fusesem la biserica,si nici taicameu nui prin casa astept poate a plecat pe aici vecini, nimik il telefonez"eu sunt la bunici"dimineata venisera repede matusa si la luat cu masina...iata asa am intrat pe messenger si am ciocnit un ou cu monitoru si norok de prietena care venisera pe acasa de la invatat si seara am iesit cu ea la o plimbare...iata asa paste...asta e ...

Simplu 25 aprilie 2009 la 21:28  

Mai ce sa spun...macar ai fost la Biserica si ai primit o vizita de la prietea ta, merge si asa...se putea mai rau nu!
Poate next year va fi altfel ;).

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate