Lingusitor vs. Pupincurist

De zile bune ma intreb daca linguseala e un defect. De o vreme incoace lingusesc in stanga si in dreapta. Asta am facut de cand ma stiu, insa paremi-se ca acum e mai vizibil ca niciodata. Problema mea e ca asta tinde sa fie numita si, ceea ce se numeste, 'pupincurism'. Nu vreau sa fiu numit asa. Eu nu sunt asa. Si totusi nu pot sa nu lingusesc... sa gadil orgolii... Imi place sa fac asta.

Da' va intreb pe voi. E defect sau nu ?!
Voi vedeti diferente mari intre cele doua ?!

7 comentarii:

Anonim 21 iulie 2010 la 15:15  

În fond, e acelaşi lucru, doar că unul sună mai rău decât altul :) Mie nu îmi place să îmi fie gâdilat orgoliul aiurea. Trebuie să am convingerea că merit lauda respectivă :P Şi bănuiesc că nu sunt singura care gândeşte aşa. Nu ştiu în ce măsură linguşeşti tu :-s

Ruxi 3 septembrie 2010 la 01:30  

Nu-mi plac oamenii care lingusesc doar pentru a da o impresie buna. Am in familie pe cineva care linguseste tot timpul si e enervant sa vezi cum gaseste laude pentru orice lucru lipsit de importanta, doar pentru a isi atinge scopul.
Dar sunt sigura ca tu nu esti asa..sau nu o faci cu intentia asta.

Simplu 5 septembrie 2010 la 00:45  

E nici chiar asa. Sunt momente cand ma observ facand asta, dar nu in halu' asta. Stiu cand sa ma opresc.

Unknown 30 septembrie 2010 la 13:59  

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Alina 20 aprilie 2011 la 20:50  

Uneori avem nevoie si de lingulesi,atunci cand nimeni nu vede noua coafura,cand ne luam un tricou nou si cand ne sta bine cu o anumita atitudine. Mai sunt si alte lucruri unde simtim nevoia sa fim lingusiti,dar pana la un punct,ce e prea mult se numeste exagerare si simti ca cel care te linguseste asteapta ceva in schimb.

Alina 20 aprilie 2011 la 20:51  

Uneori avem nevoie si de linguseli,atunci cand nimeni nu vede noua coafura,cand ne luam un tricou nou si cand ne sta bine cu o anumita atitudine. Mai sunt si alte lucruri unde simtim nevoia sa fim lingusiti,dar pana la un punct,ce e prea mult se numeste exagerare si simti ca cel care te linguseste asteapta ceva in schimb.

Alina 20 aprilie 2011 la 20:53  

nu nu am simtit nevoia sa postez de 2 ori,doar ca am gresit un cuvintel...

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate