"Lacrimi pentru omenire"

"Mama, de ce plangi?!" intreba fiul pe mama sa.
"Pentru ca sunt femeie..." a raspuns ea.
"Nu inteleg..."
Mama... l-a imbratisat si i-a spus... "Nu vei putea intelege dragul meu."

Mai tarziu... baietelul il intreaba pe tatal sau: "De ce plange mama fara nici un motiv ?"
"Toate femeile plang fara motiv" ... a fost tot ce tatal sau i-a putut raspunde.

Omuletul nostru curios... a crescut si a devenit barbat... dar inca nu primise raspuns la intrebarea sa.
Asa ca intr-o zi... l-a sunat pe Dumnezeu si l-a intrebat: "Doamne... de ce femeile plang atat de usor ?"
Dumnezeu i-a raspuns:

"Cand am facut femeia... a trebuit sa o fac speciala..."
"I-am facut umerii destul de puternici incat sa poata sa care greutatea pamantului... dar... in acelasi timp... destul de delicati incat sa poata sa ofere alinare"
"I-am oferit putere ca sa poata sa mearga mai departe atunci cand toti ceilalti renunta... si sa poata sa aiba grija de familia ei... in clipe grele de boala si disperare."
"I-am oferit sensibilitate ca sa isi poata iubii copii in orice circumstanta, chiar si atunci cand copilul sau a ranit-o foarte rau."
"I-am oferit forta ca sa isi ajute barbatul sa treaca prin esecuri... si am facut-o din coasta lui ca sa ii protejeze inima"
"I-am oferit lacrimi... si sunt ale ei ca sa le foloseasca atunci cand are nevoie de ele."
"Este singura ei slabiciune; Sunt lacrimi pentru omenire."

La Multi Ani mama... Te Iubesc!
La Multi Ani domnisoarelor si doamnelor!

16 comentarii:

AlecsA 9 martie 2011, 16:12  

frumoasa povestioara! :x

Den` 10 martie 2011, 09:09  

Extraordinar de frumos.

Cristina 12 martie 2011, 17:44  

foarte frumos :)

Cafeaua 16 martie 2011, 20:03  

eu ma bucur ca ai revenit.
mi-era dor de tine.

Diana 29 martie 2011, 00:52  

Un text chiar potrivit ocaziei...

Daisy 31 martie 2011, 13:58  

foarte frumos :)

CarmenPunkGirl 2 aprilie 2011, 00:24  

uite cine s-a intors :D

Simplu 5 aprilie 2011, 03:09  

@ Carmen: pot sa spun acelasi lucru despre tine :)

BlogPRogress 30 iunie 2011, 15:15  

Buna ziua,
Am marea placere de a va invita la un concurs "Scrie de dragul copiilor". Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
Cu multa prietenie,
Echipa BlogPRogress

Maria 26 septembrie 2011, 18:03  

foarte,foarte sensibil si frumos!

Masaj erotic 3 noiembrie 2011, 13:11  

foarte sensibila,interesanta si frumoasa povestioara!

£αvi 18 februarie 2012, 15:01  

frumoasa povestioara, imi place mult.

Ady 2 aprilie 2012, 15:23  

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com

Dana 2 august 2012, 14:21  

Imi place articolul tau, cu siguranta ti-ai mai castigat un admirator

andreea 8 septembrie 2012, 10:20  

Salut

Te intereseaza un link exchange cu www.mireasa-pentru-fiul-meu.net ?
Daca esti de acord te rog sa adaugi link-ul http://www.mireasa-pentru-fiul-meu.net cu titlul Mireasa pentru fiul meu si sa imi trimiti codul tau.

O zi buna

ZuZzA 29 septembrie 2012, 23:10  

Hy ....

Absolut superb...:X

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Search here

Follow by Email

A apărut o eroare în acest obiect gadget

About...

Persoane interesate