"Alinta-ma"

Pur si simplu detest alinturile. Pe mine unu' ma fac sa ma stramb ca atunci cand mananc lamaie. Nu am inteles niciodta si voi refuza sa inteleg de ce este nevoie de asemenea...cuvinte intr-o relatie.

"Te iubesc pui"...chiar e nevoie de acel pui?! Oricum lista continua. De la pui, ajungi foarte usor la ursulet, tigrisor si asa se poate lua la rand toaaata gradina zoologica.

Cele mai cele mi se par alea gen baby...aoleeeeeeeu. Hai frate. Baby?! Bineinteles spus pe tonu' ala manelist. Stiti voi, pronuntat asa cum se scrie.

Respectandu-se zicala "de ce ti-e frica, de aia nu scapi", logic, mi-i s-a intamplat si mie. Si nu odata, de mai multe ori.

Am fost numit pui, bebe, baby, beby, bebelo, buburitu, gurita si cam atat din cate imi amintesc eu.

Cea mai cea, care mi s-a intamplat mie s-a consumat acum mai bine de un an si ceva. Pe atunci eram cu o tipa ce avea vreo 15 ani. Era o pustoaica destul de dezghetata, uneori. Erau dati cand imi dadea impresia ca stau de vorba cu o persoana cu ceva mai mult de 15 ani si dati cand imi dadea impresia ca are 11 12 ani.

Imi aduc aminte de o conversatie cu ea pe messenger. Din una in alta am ajuns la asta:
Ea: beby ia inchde ochii si spune-mi ce vezi.
Eu: nimic.
Ea: acum vin in spatele tau, te mangai usor, te sarut si am fugit. Acum tu.
Eu: acum eu ce...?!
Ea: e randul tau.
Eu: randul meu sa ce frate?!
Ea: alinta-ma!
Eu: pff damn.
Ea: adica?!
Eu: bai, de cate ori ti-am spus eu ca nu alint! Si ce ma pui tu sa fac acum e usor penibil.

Bine apoi discutia a continuat si am incercat pentru a 10-a oara sa ii explic ca lucrurile astea nu sunt de mine. Bineinteles ca m-a scos vinovat.

O alta situatie, aceeasi fata.

Voi stiti ce e ala cufurit?! Da?! Nu?! Nu?! Da?! Deci cufurit inseamna a avea diarie. Cufurit e numit un pui de gaina, sau orice alta pasare ce se gaseste in ograda, atunci cand pur si simplu se caca imprastiat.

Vorbeam cu un prieten. Si ea neavand altceva mai bun de facut, ma pupa si ma facea tot felul de lucruri si animale. Cu juma' de ureche eram la ea si asa am observat ca de la pui, bebe, buburitu...ajunsese la cufuritu.

Eu: a?! Cum mi-ai spus?!
Ea: cufuritu :D.
Eu: tu sti ce e ala?!
Ea: nu!

Dupa ce i-am explicat a inceput sa rada, da' a continuat sa isi faca damblaua. Eu renuntasem de mult sa imi mai bat capu' si am lasat-o in pace.

De atunci si pana acum am incercat (si am reusit... bravo mie :D) sa ma impun, mai mult sau mai putin spus, din momnetu' cand am fost numit ceva de genu' am reactionat promt si astfel am facut persoanele de langa mine sa inteleaga ce si cum. Deci mare realizare pentru mine :P.

Aici apareti voi, sunt curios... voi cum ati fost alintati?! Cum ati alintat?! Exista vreun alint de foma asta de care eu sa nu fi auzit... exemple va rog!

43 comentarii:

Andru` 7 august 2009 la 21:42  

eu am avut noroc si nu prea am fost alintata, pentru ca nici mie nu imi place:)) si de obicei fata incepe.
am zis nu prea...asta nu inseamna ca am scapat:D papusica, iubita, micule, pitic, si etc:-s

Simplu 7 august 2009 la 22:17  

Andru' fata de cand pe aici nu ai mai aparut multa vreme a trecut...bine ai revenit.

Nu e destul de neplacut atunci cand tipu' cu care esti te numeste pitic, asta din moment ce tu esti constienta de statura ta si nu esti prea mandra de asta?!

Anonim 7 august 2009 la 22:18  

Orice om îndrăgostit pare uşor penibil din afară, ca şi alinturile aferente :) Love makes us look stupid, u know...
Şi mie mi se par aiurea când le aud la alţii sau când pur şi simplu nu simt nevoia să alint. Dar, când iubesc, îmi place să alint şi să fiu alintată. Sunt cuvinte care vin de la sine, fără să-ţi propui :)
Mai discutăm când o să fii îndrăgostit până peste urechi - o să te uimeşti de tine însuţi, believe me :P

Simplu 7 august 2009 la 22:22  

Da' zau ca am fost indragostit pana peste urechi si asta nu mi s-a intamplat. E de rau!?

Si hai ca nu poate fi chiar asa, nu te poate lua gura pe dinainte chiar asa sau...da?!

Anonim 7 august 2009 la 22:27  

Şi ca să-ţi răspund la întrebare... să ştii că folosesc alinturi care mai de care mai ciudate, unele fără nici o logică la prima vedere :) Imaginaţia e de vină :P

Anonim 7 august 2009 la 22:34  

Nu-i de rău. Oricum, tipa de care ai vorbit tu îţi cerea să o alinţi. Nu se face aşa. Alinţi când simţi, dacă simţi. E ca şi cum ai cere să ţi se spună "te iubesc".
Şi da... te poate lua gura pe dinainte. În momentele acelea de apropiere maximă, când simţi nevoia să fii cât mai tandru cu acea persoană. Oricum, ideea e că aveam aceeaşi părere ca tine cu ceva ani în urmă. And here I am now... :)

Simplu 7 august 2009 la 22:44  

Deci sunt defect, fir-ar :D
Inspiratia de moment te ajuta cel mai mult presupun. Daca cel de langa tine e colorat imbracat ce ii spui mancate-ar mama de papagal, curcubeu meu iubit datsea?!

App de "te iubesc"... imi cerea si asta, insa asa mai indirect, da' eu baiat destept nu am spus-o ca zau ca atunci nu mai scapam de ea *_*

Dreamgirl 7 august 2009 la 22:54  

Emma are dreptate, formele astea de alint par foarte stupide cand le auzi de afara, dar atunci cand esti indragostit....eh, atunci e alta poveste. Asteapta tu si ai sa vezi.;)

Anonim 7 august 2009 la 22:58  

Când cel de lângă mine e prea colorat îl întorc din drum să-şi schimbe ţinuta :)))

Simplu 7 august 2009 la 23:09  

@ Emma ai face t asta... doar love is blind si se pune si in cazu' asta :P

Mai fetelor voi ma faceti sa imi schimb parerea despre mine, indragostit am fost si nu am alintat asa... sau nu am fost indeajuns te pomenesti...! Si totusi nu fac eu nefacute dastea :D.

mei 7 august 2009 la 23:18  

hehehe :D eu ii zic lu' soramea iubi si ea imi zice mie la fel :)) da' e la misto :-?? nasa-mea imi zice maimutica :)) si cred ca are de ce =))

Simplu 7 august 2009 la 23:24  

Sti ca nu te-am uitat?! Mai ti minte ce mi-ai promis?!

Anonim 7 august 2009 la 23:27  

Este love-ul blind, dar când vine vorba de vestimentaţie am parcă mai mulţi ochi :)))

Simplu 7 august 2009 la 23:29  

Te cred... oricum metaforic vorbind ca o albina :P

Andru` 8 august 2009 la 00:17  

ba e neplacut:))
e neplacut un alint in sine(dk nu iti face placere, bineinteles:D ), in special cand vine imediat 8-|

Simplu 8 august 2009 la 00:45  

Cam la cat de imediat te referi ?!

Andru` 8 august 2009 la 00:50  

cam din prima seara asa:))

Simplu 8 august 2009 la 01:04  

Waw... :)) trebuie sa iti fie greu.

Andru` 8 august 2009 la 01:06  

a fost decat un caz, din fericire:))
ma pregatesc sa termin relatia:D pentru ca oricum nu duce nicaieri:)) am sperat un pic, dar neaaah:-j

Simplu 8 august 2009 la 01:35  

Gata sunt curios... cam unde ar trebui sa duca ?! ;;) dezbatem :D

Andru` 8 august 2009 la 04:45  

poi nu ca sa duca departe:P
dar macar sa ajung sa ii stiu numele de familie:)) adik e o luna:)) si nu stiu nik despre el, si nici el de mine:))
nici macar strictu necesar...
sunt sigura ca intelegi:P

mei 8 august 2009 la 14:28  

am promis eu ceva? :-s

Gabr13l 8 august 2009 la 15:38  

Cred ca "pui,bebitu',putza" sunt cele mai folosite.:))

Anonim 8 august 2009 la 15:44  

@Gabr13l =))))))

Myriam 8 august 2009 la 16:29  

oh...mai sunt si ''pufulete'',''ursulet'',''scumpisorule''...oh,stiu...si eu sunt alergica la alinturile astea.E tandrete si alte de-astea dar totusi acum...nu e mai tandru sa-i zici omului pe nume,decat sa-i zici cu dulcegarii de-astea?:)):))

Simplu 9 august 2009 la 02:40  

@ Andru` te inteleg perfect, insa nu inteleg de ce nu puteti sa va cunoasteti, totusi pasu' important (acela de a oficializa relatia, daca pot sa spun asa) a fost facut... so ce mai astepti?1 Nu poti sa il intrebi pur si simplu ?!

@ Mei ceva poze mai ti minte ?!

@ Gabr13l tipule tu esti tovarasu' meu de suferinta atunci :))

@ Myriam eu un de parerea asta sunt :), totusi pentru ce mai are fata/ baiatu' un nume dca tu incepi sa il posreclesti in fel si chip!

Andru` 9 august 2009 la 03:41  

Daca ar fi asa simplu...ehee:D
Iti dai seama ca mai sunt si alte "detalii"... lucrurile se complica singure intotdeauna:))
ca sa spun asa;))

mei 9 august 2009 la 13:29  

aa da :">. desi n-am promiis :-" ziceam si eu asa :))... se rezolva, nu-s o dezertoare :D

Simplu 9 august 2009 la 17:20  

@ Andru' da imi dau seama, insa oricat de complicate ar fi lucrurile e de datoria ta sa le faci simple, tu esti singura care poate face asta, bine doar daca vrei ca totu'sa fie ok. Parerea mea :D.

@ Mei stiu ca nu ai promis, ziceam si eu asa metaforic vorbind, da' m-ai facut curios si na' trebuie sa im hranesc si eu curiozitatea ca orice om normal.

mei 9 august 2009 la 20:34  

hehehe :D curiozitatea a omorat pisica :P dar tot se rezolva :D

Simplu 9 august 2009 la 21:52  

Da prietena da' eu nu sunt pisica eu sunt Simplu si asta trebuie sa conteze in vreun fel :D ca o albina daca ma intelegi ce vreau sa spun.

mei 9 august 2009 la 22:07  

of doamne :)) incep sa cred ca in viata anterioara ai fost o femela albina sexy, sireata si isteata :)) :>

Simplu 10 august 2009 la 02:44  

:)) Ti-am spus ca eu sunt sigur de asta. Sexy sigur am fost si cocheta alea alea, insa nu stiu cat sireata si isteat :P.

mei 10 august 2009 la 10:28  

iti spun eu ca sigur ai fost :D

Andru` 10 august 2009 la 16:44  

iti dau dreptate, pt k st constienta de asta...doar ca imi place uneori sa fie ceva greu:-/..cred:))

Simplu 11 august 2009 la 00:13  

@ Mei daca spui tu, atunci sunt si mai sigur decat inainte :D.

@ Andru' uneori, da' nu mereu, asa ca treci la treaba si afla ce ai de aflat si fa-l si pe el sa afle de la tine ce trebuie. Asta daca iti doresti sa mearga mai departe totu' :).

mei 11 august 2009 la 01:12  

:)) asa, asa, fii sigur pe tine :D las' ca facem o sedinta din-aia de hipnoza si iti descoperim trecutul sumbru din viata anterioara :>

Simplu 11 august 2009 la 01:18  

Nu cred ca a fost chiar asa de sumbru.
Facem si asta, da' daca aflam ceva ce nu ar trebui... a?! Ce ne facem atunci ?! :D

mei 11 august 2009 la 11:03  

Ramane intre noi si cine mai afla moare :))

Simplu 11 august 2009 la 14:47  

Sti ca imi place coliva! :)

Fata din umbra 11 august 2009 la 16:26  

wow, ce-i aici?

mei 11 august 2009 la 22:19  

ceremonie funerara :))

Anonim 16 decembrie 2014 la 18:06  

"alintă-mă!" înseamnă "mângâie-mă, sărută-mă, ia-mă în braţe, lipeşte-ţi buzele de fruntea mea, etc.", pentru că toate astea-mi aduc aminte de ceea ce am învăţat bebeluşă fiind: acestea sunt semnele dragostei, mai mult decât cuvintele. dacă vrei să şi vorbeşti, spune-mi că mă iubeşti :)

p.s. da, am văzut că e din 2009. :P

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate