Ca o albina...

Azi sunt bine dispus. De ce?! Pai aseara nu am reusit sa dorm decat o ora jumatate. De ce... habar nu am. Mi se intampla des in ultima perioada si ma cam enerveaza... vad ca trece noaptea si eu nu dorm... imi e putin ciuda. Azi dimineata... de fapt mai acum 2 3 ore am fost la liceu si ce credeti?! Da frate... am luat si eu bacu' :D... ah mandrim-as. Matematica ma-sii X(. Deci facultate de psihologie pazea ca vin. Si sa inchei ziua asa cum se cuvine unei zile bune, diseara e rost de party. E ziua Florentinei,una dintre cele mai bune prietene ale mele, de fapt e pe 29 da' astea sunt doar detalii, ce devine in sfarsit majora. Deci La Multi Ani Floricicooo >:D<, asta in caz ca treci pe aici zilele astea, ca o albina. Caaat despre albina, frate, nu ma las pana nu va vad ca folositi vorba asta. Asa sa ma simt si eu mandru ca am promovat ceva. Deja, pentru jumatate din anturaj, a devenit un tic verbal. Ceea ce nu stiti voi despre "ca o albina" este ca e insotita si de un gest. E mai greu de explicat da' incerc deci, follow me please... ridicati aratatorul mainii drepte in fata ochilor, putin mai la dreapta, la o distanta de 20cm, iar apoi pur si simplu desenati in aer un zambet. Deci... recapitulam. Aratatoru' drept in fata ochilor, putin mai acana', dupa care pur si simplu desenati un zambet in aer, timp in care rostiti... "ca o albina". Hai ca v-am zapacit... ah ce-mi place :D. Promit ca saptamana ce vine postez 'povestea' albinei si va citesc/comentez de unde am ramas... pam pam :> ca o albina.

16 comentarii:

Andra 28 august 2009 la 16:04  

Felicitari!! :* Cat despre albina...ok, facem si gestul.:))

Gabr13l 28 august 2009 la 18:09  

Eu's un pic cam pierdut .. :)))

Felicitari pentru bac.. :)

Fata din umbra 28 august 2009 la 18:57  

yuppi:X
cand vin dai de baut
:D

Fata din umbra 28 august 2009 la 18:58  

ca o albina :)

Anonim 28 august 2009 la 21:33  

felicitariiiiiiii:X:X:X:X:X:X::X si sa ma anunti and iti deschizi cabinetu de psiho ca cred ca ma mut pe acolo la cata nevoie de psiholog am eu:)).si sa stii ca am incercat faza cu albina,si mi-a iesit:) deeeci, ca o albina :)(stiu stiu.....degetu aratator in dreptul ochilor mai acana si un smiley):))invat repede.
apropo,la multi ani floricica:)

Myriam 29 august 2009 la 00:50  

felicitari cu bac-ul si distractiune placuta la petrecere,ca ai scapat cu bine de examene....Cat despre albina...mi-a iesit partial miscarea....necesita exersare inca;))

Andru` 29 august 2009 la 13:04  

Imi place tema:D

Anonim 29 august 2009 la 18:31  

ca o albina....
si bravo pentru bac:D

Anonim 29 august 2009 la 19:20  

Ai luat bacu' ca o albină :) Bravo!

mei 30 august 2009 la 07:17  

m-ai facut sa exersez gestul ala :)) 'ai vino inapoi mai repede :)

mei 30 august 2009 la 08:09  

"pi es": ia cauta "ca o albina" pe gugal, sa vezi al catelea rezultat duce la tine :D

Simplu 30 august 2009 la 23:50  

@ Andra mersi frumos... si chiar va rog, ca altfel nu prea are farmec.

@ Gabr13l hai frate ca nu e greu, poate te invata Mei ca am inteles ca sunteti destul de apropiati si mersi ;).

@ Fata din umbra bem un vin rosu cu pepsi twist :> pam pam, ca o albina.

@ Cristina mersi mult. Te anunt, insa asta cere destul de multa rabdare. Si totusi... nu e nevoie de cabinet pentru moment... zic eu... acum nu stiu cat de mare e nevoie ta ;)). Lasa ca vorbim noi pana la urma :).
Daca tu spu ca ti-a iesit si ca inveti repede, atunci esti fata isteata si descurcareata, ca o albina.

@ Myriam mersi. Nu-i panica, vei reusii ;).

@ Andru` ma bucur, si mie. :)

@ haylie bai de cand nu ai mai trecut pe aici... mersi.

@ Emma vezi ca sti. :)

@ Mei asta era intentia :) si fi buna si ajuta-l si pe amicu' Gabr13l ca e putin pierdut.
Rezultatul nr. 4 :).

mei 31 august 2009 la 12:49  

:)) >:D< bai ce-mi lipsisi

Gabr13l 31 august 2009 la 14:11  

deci comentariul de la post`ul precedent trebe' folosit aci' .. :))) Greseala mea .. :P

Anonim 31 august 2009 la 15:46  

am incercat si eu semnu... prea tare :))

Simplu 31 august 2009 la 22:06  

@ Mei mersi >:D<.

@ Gabr13l nu-i panica ;).

@ NiCo si tu! :). Draguuut.

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate