Probleme tehnice

Da frate, intampin probleme tehnice. Vedeti voi tema asta?! E, asta mi-o dorec pe mai departe, da' pe cuvantu' meu ca nu inteleg de ce nu functioneaza. Adica?! Adica nu pot edita nimic, gen elementele de pagina. Nu pot edita lista blogroll, arhiva, about me, s.a.m.d.

Ca si cand nu ar fi fost de ajuns, prostu' de eu nu a salvat setarile de dinainte de a incepe sa se joace de-a schimbatu' temei.

Cred ca astea nu sunt zilele mele bune. Sunt obosit atat psihic, cat si fizic. Sunt nervos.

Nu am idee cand voi remedia lucrurile. Sper eu cat mai repede, insa sigur imi va lua destul de mult timp.

Daca printre voi se afla cineva care are idee despre ce scriu eu aici, stie (se pricepe) si vrea sa ma ajute cu asta... sa ma anunte si pe mine... raman dator.


L.E. Gata, am reusit sa termin. Pentru o perioada de timp, asta va fi tema blogului meu. Presupun ca cea de dinainte nu era bine editata, ca altfel nu pot sa imi explic de ce nu am putut face nimic cu ea, in fine sper ca asta sa nu va supere ochii.

3 comentarii:

Gabr13l 25 august 2009 la 08:53  

La blogger nu ma pricep,sorry frate ...

Fata din umbra 25 august 2009 la 13:46  

da un buzz mai pe seara:P
poate facem ceva:P

Anonim 25 august 2009 la 19:21  

E frumoasă tema, deci sper să rezolvi problemele tehnice. Nici eu nu am experienţă pe blogger...

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate