"Invata sa ghicesti in palma"

Asa se numeste un articol ce l-am gasit pe site-ul ziarului Libertatea. Mi s-a parut destul de interesant ceea ce scria acolo si m-am gandit eu sa il insir aici. Ce nu inteleg este de ce e valabil doar pentru femei! Da' ma rog, iar e viata rasista, ca o albina :).

Linia destinului

- Dacă linia destinului se uneşte cu alte linii
Ai avut, ai sau vei avea mult noroc în viaţă. Dacă linia destinului este ramificată, înseamnă prestigiu, bogăţie şi o căsnicie norocoasă. Dacă se finalizează în dreptul degetului inelar, înseamnă succes în căsnicie şi în relaţiile familiale.

- Dacă linia destinului este întreruptă
Norocul în viaţa ta va apărea intermitent. Vei traversa anumite perioade mai dificile, după care norocul îţi va surâde. Aşadar, vei avea parte în viaţă de multe suişuri şi coborâşuri. Profită de oportunităţile care ţi se ivesc, astfel încât să compensezi lipsurile de mai târziu.

- Dacă linia destinului este dreaptă
Ai noroc cu carul! Viaţa ta va fi lipsită de obstacole. Ai şansa de a întâlni persoane care te vor ajuta mult în acţiunile tale, aşadar vei obţine tot ceea ce îţi doreşti.

Linia vietii

-
Dacă linia vieţii este lungă şi puternic vizibilă
Eşti o persoană sănătoasă şi vei avea o viaţă lungă. Este posibil să fi avut o copilărie dură, în timpul căreia ai învăţat cum să soluţionezi mai bine conflictele care ţi s-au ivit în cale. Toate experienţele pe care le-ai trăit şi pe care le vei trăi sunt la intensitate maximă. Nu-ţi este deloc uşor să accepţi înfrângerea. Fără îndoială, eşti o fire veselă.

- Dacă linia vieţii este scurtă şi puternic vizibilă
Asta nu înseamnă că vei trăi puţin. Eşti o persoană cu personalitate, distractivă şi uşor extravagantă. Adori petrecerile, călătoriile şi îţi place să experimentezi. Eşti o fire schimbătoare, iar în unele situaţii, nu te recunoşti nici tu.

- Dacă linia vieţii este lungă şi greu vizibilă
Eşti o fire vulnerabilă, predispusă îmbolnăvirilor dese. Iei decizii pripite şi rar duci un lucru la bun sfârşit. Îţi vine greu să te adaptezi cerinţelor superiorilor. Relaţiile cu sexul opus sunt bune. Îţi place compania celorlalţi.


Linia capului

- Dacă linia capului este scurtă Ai dificultăţi de concentrare
Dacă linia capului este şi scurtă, şi dreaptă, înseamnă că vei trece prin pasiuni amoroase marcate de gelozie. Te preocupă în special problemele legate de finanţe şi serviciu.


- Dacă linia este lungă Eşti o persoană inteligentă, cu o amplă gamă de activităţi intelectuale
Posezi o mare flexibilitate mentală şi emoţională. Ai o memorie şi o capacitate de concentrare foarte bune. Dacă linia capului se uneşte cu cea a vieţii, atunci înseamnă că eşti şi o persoană foarte sensibilă emoţional.

Linia inimii

- Dacă linia inimii este scurtă
Eşti o persoană echilibrată emoţional. Fire generoasă, îţi place să fii simpatizată de cei din jur, pe care îi ajuţi la nevoie. Ai sau vei avea o relaţie de iubire stabilă şi de lungă durată.
- Dacă linia inimii se uneşte prin intermediul altei linii cu cea a vieţii
Te adaptezi cu uşurinţă oricărei situaţii, deoarece beneficiezi de resursele necesare. Dacă linia care uneşte linia inimii cu cea a vieţii este dreaptă, înseamnă că eşti o fire îndrăzneaţă, genul de femeie care îşi alege ea partenerul şi nu invers. Dacă linia care uneşte linia inimii cu cea a vieţii este curbată, atunci înseamnă că eşti o fire timidă, care are nevoie să fie cucerită. Dacă linia inimii este foarte aproape de podul palmei, atunci vei avea parte de multe relaţii sentimentale. În cazul în care linia inimii este mai depărtată de podul palmei, înseamnă că vei avea dificultăţi în a-ţi găsi sufletul pereche.

- Dacă linia inimii este întreruptă într-un punct
Eşti nestatornică în dragoste. Relaţiile de prietenie şi cele amoroase sunt pe primul plan în viaţa ta. Îţi trebuie mult tact pentru a putea avea un partener stabil.

- Dacă linia inimii este lungă, neîntreruptă şi pronunţată
Acest lucru denotă loialitate faţă de partenerul de cuplu şi, în general, un suflet bun. Persoanele care au o astfel de linie au o fire pasională.

Deeeci. Ce parere aveti despre asta?! Credeti in asa ceva?!

23 comentarii:

Gabr13l 26 august 2009 la 09:35  

Niciodata nu m-am priceput la chestiile astea,cu linii cu nu stiu ce ..ca am o sumedenie de linii in palma :))

Myriam 26 august 2009 la 09:40  

n-am linia destinului...:-?...sau nu o vad eu:))

mei 26 august 2009 la 11:03  

bai sa moara guta nici eu n-am linia destinului :)) myriam, parteneri de suferinta :D tre' sa ne-apucam de ghicit... in orice altceva decat in palma :))

Fata din umbra 26 august 2009 la 13:06  

d'astea mananc pe paine de la 8 ani:))
da' care-i faza cu albina? ca am auzit multa lume :))

Anonim 26 august 2009 la 15:07  

probabil ca e adevarat,poate ca nu.la mine toate lucrurile par a fi favorabile...noroc cu caru,o casnicie frumoasa,bani multi,viata lunga si rezolv cu usurinta orice problema...
pana acumnu mi se pare ca am chir asa de mult noroc.insa sa vedem pe parcurs si daca va fi asa te anunt:)

Anonim 26 august 2009 la 18:21  

Noroc în viaţă, sănătate, veselie, inteligenţă, loialitate şi pasiune cu carul :) That's me :D (ca o albină) :)))

Simplu 26 august 2009 la 21:59  

Bai sincer nici eu nu am linia destinului. Asta pentru femeia din mine ;;).

@ Fata din umbra vei afla in curand :P. App prietene mersi pentru intentia de a ma ajuta cu tema.

@ Cristina tin minte asta :).

@ Emma spune-mi ca ai inceput sa o folosesti :).

Fata din umbra 27 august 2009 la 00:32  

oricand my friend, you can count on me anytime:D.. you know that, right;;)

mei 27 august 2009 la 08:07  

mi-e somn (:| asta ce inseamna?

Anonim 27 august 2009 la 11:06  

Se pare că da. M-ai albinit şi pe mine :))

Andra 27 august 2009 la 21:50  

@emma: Deci pana si astea le avem la fel? :))
@simplu: Eu nu stiu daca cred, dar parca as vrea sa cred. Deci cred un pic. Ca o albina. :)))

Anonim 28 august 2009 la 08:26  

@Andra Până şi în palme semănăm, deci e clar! Eu i-aş propune lui Simplu să ne angajeze ca albinuţe asistente :), că văd că şi tu ai început să gândeşti şi să te manifeşti "ca o albină" :))

Andra 28 august 2009 la 12:38  

Vezi Simplule, ne-ai molipsit pe toti.:)) Am ajuns sa o folosim si fara sa stim ce inseamna, si parca nici nu mai e nevoie sa stim, ca oricum e fun. :D

Simplu 28 august 2009 la 14:50  

@ Fata din umbra stiu asta de ceva timp... >:D<.

@ Mei care asta?! Despre ce vorbesti acolo, iar nu ne intelegem ;)).

@ Emma si Andra fetelor... daca ati sti voi cat creste inima in mine cand spuneti asta. Cam asta a fost si intentia. Eu va angajez... saaau poate domniile dumneavoastra doresc munca voluntara. Munca aiurea spus... asa stati si voi si faceti ca o albina, nimic mai mult :).

mei 29 august 2009 la 13:58  

daca mi-e somn :D ce inseamna daca mi-e somn? :D

Anonim 30 august 2009 la 11:11  

@Gabr13l: Daca nu ai observat, ai o sumedenie de linii pe tot corpul:D

Eu vreau sa il vad pe ala de ghiceste in amprente, sincer.:D

Simplu 30 august 2009 la 23:23  

@ Mei ca iti e somn, ca trebuie sa dormi... cam astea ar fi variantele.

@ Lucia presupun ca esista unu' care face si asta... mai sti!

mei 31 august 2009 la 12:50  

esti un geniu :D eu nu m-as fi gandit la asta :D

Gabr13l 31 august 2009 la 14:08  

@Simplu : ..mda cat de apropiati pot fi doi amici ! :P
@92lucia: da pisi,am ?! :))

Simplu 31 august 2009 la 22:04  

@ Mei sa nu mai spui nimanui asta :).

@ Gabr13l nu frate, eu m-am referit la faptu' ca sunteti apropiati ca locatie. Nu stati in acelasi oras?!

Gabr13l 1 septembrie 2009 la 12:36  

Simplu..nop .. :P deloc :))

Anonim 15 martie 2010 la 12:30  

ce inseamna cand o persoana are la cele doua maini linii diferite?

Simplu 15 martie 2010 la 22:56  

Pff. Eu am postat asta aici pentru ca mi s-a parut interesant, insa asta nu inseamna ca ma pricep la asa ceva. Nu ti-ai gasit persoana potrivita cu care sa discuti asa ceva. Sa-mi fie cu pardon!

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate