Nu e sanatatea cea mai importanta ?!

A avea lipsa de calciu mi se pare o treaba destul de periculoasa. Majoritatea oamenilor ce au problema asta, nu sunt constienti de riscurile in fata carora se expun. Asta e o boala si multi fac gresala de a ignora, de a o trata cu indiferenta, ceea ce e foarte gresit.

De-a lungul timpului am cunoscut persoane cu problema asta. Persoane ce nu stiau ca o au, persoane ce o ignorau. Prima data cand am vazut asta a fost prin generala, atunci cand un coleg, scos la tabla de profa de mate a lesinat. El a spus ca de vina au fost emotiile, frica ca va lua din nou o nota proasta, insa ulterior a aflat ca avea lipsa de calciu. S-a intamplat atat de brusc. El a spus ca se simte rau sa ca vrea sa meraga la baie sa se spele pe fata si pana sa termine profa de spus - bine, du-te - a lesinat.

S-a mai intamplat odata, in liceu, unei colege. Eram in ora si ea soptea cu colega diverse chestii si din senin cade din banca. Dupa cateva secunde s-a ridicat buimaca si confuza.

S-a intamplat si vineri noaptea. Eram 5-6 persoane, pe banca, la poarta, odihnindu-ne cateva minute dupa dans. La un moment dat, toata lumea se ridica speriata, ramanad doar eu confuz, nefiind atent la ce se intamplase. In secunda 2 intorc capu' in dreapta mea si o vad pe prietena Marina ce statea cu capu' aplecat in fata si tremura usor, pe punctu' de a lesina... cred. Cum v-am mai spus, am mai fost partas la astfel de situatii, insa niciodata nu am fost pus in situatia de a "invia" (asa cum spune bunica mea cand lesina cineva) persoana respectiva. Bolborosea ceva cuvinte non sens, respira greu, nu raspundea si pentru o clipa m-a speriat pentru ca am crezut ca isi va inghiti limba, insa mi-am dat seama repede ca nu se putea intampla asta, din moment ce ea nu era pe spate si totusi nu lesinase... complet. Am cerut imediat apa cu care am spalata pe fata, i-am dat palme si am zdruncinat-o putin, in speranta ca se va dezmeticii. Nu a durat mult si si-a revenit, moment in care am dus-o in casa sa se intinda in pat. A spus apoi ca ea are lipsa de calciu. Nimeni nu stia asta. Avea de fata prietene foarte bune, care nici macar ele nu stiau chestia asta.

Ma gandesc cu groaza ca ar fi putut patii altceva mai rau daca nu era pe banca aia. Putea sa cada sa isi sparga capu', sa isi rupa o mana... nu stiu, orice era posibil.

Nu stiu eu prea multe despre caderile astea de calciu, da' stiu ca pot fi controlate printr-o alimentatie bogata in calciu si vitamine, miscare si odihna.

E o chestie destul de importanta si daca aveti astfel de probleme, asigurati-va ca atunci cand mergeti undeva cu prietenii, macar unul din ei sa stie ca ati putea intampina probleme de orice natura. E mai bine pentru voi si in acelasi timp si pentru cei ce va insotesc.

7 comentarii:

Fata din umbra 1 septembrie 2009 la 02:00  

haa prietene esti in domeniul meu. aAm lesinat la tabla, aveam muzica, am mai lesinat la ora de mate parca.
Am lesinat cand am primit un bulgare in cap, am mai lesinat la stomatolog sa vedem.. la spital, la analize,,, o data acasa.. atunci a fost urat de tot ca nu ma trezeam, era sa-mi inghit limba..m-am trezit am lesinat iar, iar m-am trezit si iar am lesinat..intr-un final mi-am revenit si m-am dus la scoala:))
A, da si eu am lipsa de calciu si tre' sa iau mereu vitamine si magneziu.

Anonim 1 septembrie 2009 la 02:12  

Mă sperie leşinatul ăsta... Eu nu duc lipsă de calciu, thank God!

Simplu 1 septembrie 2009 la 02:12  

Waw :|. Da' ai un intreg palmares, ca o albina, nu gluma. Mersi ca mi-ai spus si take care >:D<.

Fata din umbra 1 septembrie 2009 la 02:29  

ca o albina care cade cam mult:))

mei 1 septembrie 2009 la 08:40  

prietene mare, am uitat sa-ti spun ca in afara de chestia cu deshtele mai am niste chestii la activ, printre care si lipsa de calciu :D desi inca nu m-a luat cu lesin, thanks God :)). mda, deci ma-ntelegi matale cu interdictii si bla-bla, nu? :-?

Fata din umbra 1 septembrie 2009 la 17:01  

nu=mi vine sa cred ca m-ai trecut asa
>:D<

Anonim 1 septembrie 2009 la 21:32  

Nu ar fi singurul lucru pe care il fac oamenii rau pentru sanatatea lor.
Cate fete cu diverse probleme nu se duc de rusine la ginecolog?
Cati oameni cu frica de ace nu isi fac analizele anual?
Cati si cati...

Caderea de calciu e usor pe langa altele de castigat... bagi cafea sau cola/pepsi in tine, nu consumi lapte si branza ca nu e 'cool' si in plus ingrasa, mananci din fast-food. E usor de capatat. Si mai ales fetele, tinand cure de slabire ingrozitoare.

Caderi de calciu am si eu. Cand sunt obosita, stresata, trec prin socuri emotionale puternice... si organismul nu reuseste sa proceseze calciul oricum bine.

Insa cel mai grav... la viata mea am vazut destui oameni cu crize de epilepsie... pe langa astea, caderile de calciu sunt nimicuri. :(

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate