Votati va rog!

Zau ca nu stiu ce m-o fi apucat cu cheatia asta, da' am observat ca "e la moda".
E vorba despre un joc (sau cel putin cred ca asta e) in care eu am un animal de care trebuie sa am grija. Are si el acolo mancare, apa s.a.m.d....vedeti voi cand intrati acolo si eu trebuie sa ma asigur ca are destul din toate alea prin voturi. Ei si aici apareti voi in poveste. Voi suntti rugati sa votati animalul meu pe fiecare zi si astfel el e in regula.

Toata afacerea asta are si un scop. Acela de a castiga eu ceva de acolo. Am avut de ales si am ales N97.

Nu mi-as fi facut un astfel de cont daca nu era vorba de N97. Sunt doar curios. Am vorbit cu cateva persoane ce au jucat astfel de jocuri si au castigat exact ce au bifat acolo.

Deci apelez la buna voastra vointa si va rog sa votati. Am nevoie de 477 de voturi. Asta in total, insa pana acum strans cateva (cred ca 46) si daca macar 5 dintre cei ce imi citesc blogul mi-ar vota animalul acolo ar fi nemaipomenit.

Si sa va fie mai usor sa votati (asta daca doriti), sa nu stati sa cautati aiurea, postez link-ul sus pe bara din dreapta. Deci spor la votat si poate incercati si voi chestia asta.

LINK FOR VOT: Goofy

18 comentarii:

Gabr13l 1 august 2009 la 22:44  

Gata mestere ;)

Simplu 1 august 2009 la 22:48  

Iti multumesc in numele lui :P si fiindca esti primu' ce il voteaza de pe aici...doresti un premui ceva, hai nu te sfii ca avem de toate...de la ce-o fi pana la orice.

Anonim 1 august 2009 la 22:57  

Votat! Şi baftă la concurs! :)

Simplu 1 august 2009 la 23:04  

Sarna' sarna...pai tu iti dai seama daca voi castiga N97 ala...wow.

mei 2 august 2009 la 00:15  

Bai deci... trebuie buletin de vot? :D Sper ca n-am incalcat vreo lege :-" . Simplu, you'll be the winner :D

Simplu 2 august 2009 la 00:50  

Neaaa si nici 18 ani...nimic. Oricine e bine venit sa voteze. Nu am incalcat nimic :d, ii incalec eu pe ei daca nu imi da telefonu' :).

Daca il castig te las sa te joci pe el :P.

Myriam 2 august 2009 la 01:59  

Votat...ai un animalut virtual foarte dragut;)

Simplu 2 august 2009 la 02:00  

Bai ms mult seamana cu mine cand eram de varsta lui :D.

Dreamgirl 2 august 2009 la 12:41  

Dragut Goofy asta.:)Gata, am votat. Succes!:D

Gabr13l 2 august 2009 la 17:39  

Stii ce ? Vreau si eu :))

Simplu 2 august 2009 la 22:40  

@ Dreamgirl seamana mai mult cu masa :P

@ Gabr13l ce?! un N97 ?! Te cred...

Anonim 3 august 2009 la 11:25  

s-a facut:)
ai un vot :D

Anonim 3 august 2009 la 15:35  

votat :d

Fata din umbra 3 august 2009 la 23:05  

si eu am votat.. ce primesc:d ?

Simplu 4 august 2009 la 02:28  

@ Cristina, Nico vai fetelor de cand nu ati mai trecut pe aici...ms :)

@ Fata din umbra ce isi doreste inimioara ta !? Da fara pretentii prea mari ca "nu e de unde".

Fata din umbra 4 august 2009 la 21:13  

o punga de jeleuri:D
cand vin la bucuresti:D

Simplu 5 august 2009 la 00:59  

S-a facut prietena mea :)

Fata din umbra 5 august 2009 la 18:41  

'opa.. 'opa:D
nu mai sunt prietene:">
luuumeeee :D
ok, prietenul meu:>
ce zici:>
suna bine:>

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate