...

Weekendu' s-a terminat si pot spune ca a fost foarte tare. Am avut parte de distractie pe cinste, drept pentru care trebuie sa ii multumesc Florentinei pentru invitatie. Am dansat, am baut (de mentionat ca nu m-am imbatat. Asta mi-am pus in cap, asta am facut) etc. aaa si am facut pe fotografu' :D. Cred ca mi-am descoperit o noua vocatie, as putea spune. E al treilea party unde fac asta si uite ca imi iese bine... mandrim-as, ca o albina.

Asta s-a petrecut vineri noapte spre sambata. Dupa distractie a urmat "munca", metaforic vorbind. Am apucat sa dorm in jur de o ora si ceva si apoi am mers la cules porumbii. Nu mai stiu daca v-am spus, insa weekendu' asta s-a petrecut la tara. Mi-am petrecut aproape toata ziua de sambata in mijlocul porumbilor, dupa care a urmat bantuitu' prin sat. Duminica am reusit sa dorm ceva mai mult, iar spre seara am ajuns acasa, unde ma astepta o baie calda, apoi meciu alaturi de sticla de Pepsi si punga de seminte.

Altceva... cam atat.

6 comentarii:

Fata din umbra 1 septembrie 2009 la 01:55  

unde la tara:-w
daca ai fost in valcea te mananc cu fulgi cu tot:-l

Simplu 1 septembrie 2009 la 02:09  

;)) Nu prietena mea. Pe aici prin apropieri. Giurgiu.

Anonim 1 septembrie 2009 la 02:14  

ca o albină prin porumbi :))

Fata din umbra 1 septembrie 2009 la 03:27  

bon, esti safe now:D

mei 1 septembrie 2009 la 08:36  

ai animale la taranoaia? :D

Simplu 5 septembrie 2009 la 01:12  

Am am. Acolo unde am fost era odata o vaca, da' s-a vandut, au ramas doar d'astea cu aripi. Si la mine tot d'astea cu aripi au ranas.

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Search here

Persoane interesate